Tuomioistuinlaitoksen asiointipalvelut eivät toimi vanhemmilla iPhone-puhelimilla

Tuomioistuimet.fi

Tuo­miois­tuin­lai­tok­sen asioin­ti­pal­ve­lu­ja ei tois­tai­sek­si voi käyt­tää van­hem­mil­la iP­ho­ne-pu­he­lin­mal­leil­la, joi­den iOS-käyt­tö­jär­jes­tel­män tuki on päät­ty­nyt. On­gel­ma kos­kee asioin­tia kai­kis­sa oi­keus­hal­lin­non säh­köi­sis­sä pal­ve­luis­sa.

Lista käytössä olevista ja viimeisimmistä iOS-versioista löytyy valmistajan sivuilta

Jos asiointi iPhone-puhelimellasi ei onnistu, käytä mahdollisuuksien mukaan sähköisessä asioinnissa muita laitteita. Asiakirjoja voi toimittaa tuomioistuimille myös sähköpostilla, suojattuna sähköpostina Turvaviesti-palvelun kautta ja postitse.

Tuomioistuinten yhteystiedot

Lisää tiedotteita